Ayşe Akbulut

Ayşe Akbulut
@Ayseakblt
Bazı insanları hiç tanımamak, bazılarını ise çok daha önceden tanımayı isterdim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fazla fedakarlık kişinin kendi kul hakkına girmesidir.
Bundan sonraki mottom; Kısasa kısas!..
Ne talihsiz bir cümle değil mi? "Şimdiki aklım olsa.."
Bir insanın kendine yaptığını bir ordu gelse yapamazmış.