Az önce bir gönderi gördüm. "Atatürk kuranı yasakladı, türbeleri kapattı. Siz neyi kutluyorsunuz?" yazıyordu. Biz senin şuan dinini özgürce yaşayabilmeni kutluyoruz. Geri kalan inançlar için son yıllarda din özgürlüğü geçerli olmasa da kağıt üzerinde özgür olmasını kutluyoruz. Biz olduğumuz gibi yaşayabilmemizi kutluyoruz.