"Size kendinizi sıradan hissettiren hiç kimseyi sevmeyin" der Oscar Wilde. Çok da haklı, farklılıklar oldukça güzeldir. Farklılıkları sevin, herkes gibi olmayan, farkınızla öne çıkan ve bu güzel sıradansızlıklarınızı fark edemeyip, sizi sıradan sananları hayatınızda tutmayın.
Kimse, hiçbir sebebi yokken aniden, isteyerek veyahut bilerek delirmez;
bu yalnızca ötekilerin varlığıyla gerçekleşir. İnsanı delirten, bir başka insandır. Ötekinin bıraktığı acının, hayal kırıklığının, nefretin ve belki de mutluluğun iziyle deliliğe ilk adımını atar insan.