Hemingway bu sefer bizi taaa Afrika’ya götürüyor. Afrika’nın yeşil tepelerine.. Belgesel tadında bir kitap okudum. Kitapta Hemingway’in doğaya dair tutkusunu, ava, avcılığa merakını görüyoruz. Zaten yazar yaşamı boyunca kendi ülkesinde de balıkçılıkla birlikte avlanmanın her türüne ilgi duymuş. Sonrada bunları birbirinden güzel öykülerle anlatmış. Ben kefiyle okudum.