İnsan hayatı kısa ve kırılgandı . Zaman ve hastalık bizi tüketiyordu, tıpkı bi odun parçalarını yutan alevler gibi.Fakat ne kadar uzun veya kısa yaşadığımızın bir önemi yoktu.Önemli olan, sevdiklerimize ne kadar ışık tutabildiğimiz ve merhametimizle kaç insana dokunabildiğimizdi .