Ayşegül otal

Ayşegül otal
@Aysegl21
Bazen hissedersin, bu bilmekten öte bir şeydir!”
2/10
·200 syf.·
2026 5. kitabı
Evet nereden başlasam bilemiyorum. Bu yazarı çok seviyorum ve Cidden bu kitabada çok büyük bir beklenti ile başladım ama olmamış olmamış. Yani sevmediğimin sebebi çok fazla, bu kitabı almadan önce çok araştırdım o kadar fazla beğenen olmuş ki dedim bende mutlaka okumalıyım . ~ Büyük bir beklenti ile başladım ama beklentimi karşılamadı ve çok hayal kırıklığına uğradım o yüzden mi yoksa ~ daha önce daha güzel muhteşem kitaplar okudum bu kitap sönük mü kaldı onların yanında ~ ya da yazar cidden yazamadığı için başaramadığı için mi sevemedim bilmiyorum Ama cidden ben bu kitabı Şermin hanıma hiç yakıştıramadım. Dedemin bakkalı çok güzel di mesela sözde çocuk kitabı olmasına rağmen. Ama bu kitabında, hiç bir şekilde ne duygu var ne derinlik var, yani kitaptaki karakterlerin hiç birine üzülemedim. şimdi sokağa çıksam bir kaç kişiye hayat hikayeni anlatır mısınız desem daha fazla dram üzücü şeyler çıkar beni hiçbir karakterin yaptıkları yaşadıkları etkilemedi, okurken bu mu yani dedim.sonra bana bir tek masum gelen karakter Nurten karakteriydi. Müge anlı ya çıkan aileler olur ya sorunlu, öyle bir kitap okudum sanki müge anlı yı izliyorum gibi. Kitap da entrika, aldatma, hiçbir şeyden memnun olamama, arkadan kuyu kazma,iki yüzlülük .her halt var üstüne üstlük kitabın yazarı bir kadın ve kitapta fazlasıyla kadın karakteri aşagılayıcı yerler var, çok absürt ne bileyim kitabın adı söyleme bilmesinler ve cidden dedim bu kitap da çok ağır çok üzücü çok dram ve zor şeyler yaşanmıştır dedim aldım elime okumaya başladım ama..... kimse kusura bakmasın kitaptaki karakterler sadece Allah'ından belasını istiyor başka açıklaması yok yani. Toplum ahlâkını bozan gündüz kuşağından bir farkı yok hele bir de yaptıkları çirkin şeyleri böyle dramatize etmeleri yok mu saç baş yolar insan. Biri
Alıntı
Söyleme BilmesinlerŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202524,5bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
!!Spoiler içerir.!!
8/10
·816 syf.·
2025 13. kitabı
Yıllardır severek okuduğum yayınevinden bir kitap daha bitti. Bu kitapta güzeldi severek okudum, ama birkaç tane eleştirilerim olacak elbette.Öncelikle gereksiz uzatılmıştı yani 816 sayfa yerine daha da kısa olsa olurmuş.Gerekesiz yere uzatılmış yerler bana göre çoktu. Bunun yerine başka konulara yazarın daha ağırlık vermesini isterdim.Her ne kadar çok uzatılmış olsa da çok garip bir şekilde çok sürükleyiciydi.Kitabı okurken yer yer çok şaşırarak heyecanlanarak merak ederek okudum.Kitabın sonundada iki kız kardeşin kavuşmasına karşılaşmasına çok sevindim.Dediğim gibi gereksiz yerler yerine bu iki kız kardeşe karşılaştıktan sonra biraz daha yazar yer verseydi çok güzel olurdu. Sadece birkaç sayfa olarak bir diyalogları var.. ikinci bir eleştirim ise çok fazla ayrıntılı şekilde uygunsuz yerler vardı yani ne gerek vardı anlamıyorum.Son olarak da George karakteri başta çok iyi kalpli,masum eşine sadık bir eş olarak lanse edilse de sonlarına doğru Allah cezanı versin dedim. :) Dolaylı yoldan 4 tane kadının hayatı mahvetti. En azından kızlarıyla bari yüzleşseydi özür dileseydi.Yıllar sonra karakterlerinde bir araya gelmesi birbirleriyle yollarının kesişmesi çok zekiceydi.. Bu kitap hakkında diger inceleme yapan okurlar Yeşilçam filmi tarzında demiş. Cidden birazcık öyle. Ama Arkadya yayınlarının kötü bir kitabı da yok sadece şahsi fikrim olarak kitabı okurken bunları gözlemledim.onun haricinde cidden çok güzeldi.Umarım bundan sonra okuyacaklar da bu kitabı severek okur .
Alıntı
Esir Şarkılar VadisiKimberley Freeman · Arkadya Yayınları · 20171,077 okunma
Puan vermedi·722 syf.·
2024 9. kitabı
"İstanbul Hatırası" Kitabı Ahmet ümit ile tanıştığım ilk eser oldu . İstanbul a hiç gitmememe rağmen İstanbul un tüm güzelliklerini tarihî yapılarını adım adım gözlerimde canlandırdım diyebilirim ve birçok bilgi edindim.Ayrıca bitirdiğimde büyük bir şok yaşadım .Çünkü katili öğrendikten sonra hiç beklemediğim birileri çıkınca çok ters köşe oldum. Neeeeee nasıllllll olabilir dedim. :) Yazar gerçekten ters köşe yapmayı başarmış.. çok güzel Tarihi-polisiye romandı İyi ki okumuşum çok sevdim.Ayrıca dili çok sade ve anlaşılır dı okumak isteyenlere tavsiyemdir. #k:300a Ahmet Ümit
Alıntı
İstanbul HatırasıAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201943,1bin okunma
Monte Cristo Contu
9/10
·1552 syf.·
2024 6. kitabı
Monte Cristo contu Bu muhteşem kitabı alalı 2 yıl olmuştu ama bir türlü okumaya Cesaret edememiştim.Ama iyi ki alıp okumuşum ve neden iki yıl okumak için beklemişim bilmiyorum.. Bu kitabı başta bana annem tavsiye etti ben küçükken kısaltılmış metnini okumuş hayran kalmış..Kitabın konusuna gelince gerçekten beni içine çeken muhteşem kurgusu olan bir kitap.Edmond dantés e atılan bir iftira sonucu ıf şatosunda 14 yıl hapis mahkumiyeti yaşar. Ve mucize eseri ve o zindandan çıkar. Kendini zindanda geliştirmeye başlar ve zindan da kader arkadaşı olan rahip faria ile tanışır ve Edmond dantés e bu dostu tarafından ucu bucağı olmayan bir servet kalır. Edmond dantés özgürlüğe kavuştuğunda hiçbir şey onun için eskisi gibi olmayacak. İntikam için ant içmiştir.Çünkü hem gençliği hem canından dan çok sevdiği babasını hem de aşık olduğu kadın ı kaybetmiştir.Bunu ona yapan insanları bulup onların arasına bir dost gibi girerek yavaş yavaş intikam almaya başlar. Ayrıca Edmond dantés bu intikam serüvenin de gerçek dostlarını da asla unutmadı ve onların hep destek çisi oldu.. Fernand, danglars ve villefort bu üç kişiden intikam ını alırken oh canıma da değsin demedim değil. :) ve düşmanlarından aldığı intikam lar hem ders verici hem de kısas a kısas tı.Kitabın eksi kısımlarına gelecek olursam , çok fazla karakter kalabalığı vardı bence ama başta not alarak okursanız aklınız karışmaz.ikinisi biraz tesadüfler vardı bide ne yalan söyleyeyim ara ara bence bu kadar güzel bir kitap da şu kısımlar anlatılmasa olurmuş dedim.. Birinci cildinde paris sosyetesine girmesi olsun o sokaklar caddeler ayrıntılı anlatıldığı için ve denizcilik ile ilgili çok kavramlar vardı ve anlamadığım için yer yer biraz kopmalar olsa da o muhteşem o duygusal ve zekice kurgusuna bayıldımmm.. 2.cildinde kendimi daha
1K
Monte Cristo Kontu (2 Cilt Takım)Alexandre Dumas · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202037,3bin okunma