aysegul

aysegul
@Aysegul63
Gönlü güzel insanın kalbinde olmak güzeldir,kalp burada çarpar o orda duyar.
Arkadaşlar illa yemin mi etmem gerekiyor ya da nasıl ispat edebilirim bilmiyorum ama şu önyargılarınızı yıkın artık yaa, o kadar kitap okumuşsunuz eklemişsiniz profilinize, paylaştıklarınızı beğeniyoruz diye size aşık mı olduk yanii???
1000Kitap
aysegul
Haklısın iyiki paylastin gorsunler
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan olmak bir sanat, İnsan bulmak başlı başına sürpriz, Olan insanlığı korumak ise ; mucizedir ..
Sayfa 35·Kitabı okudu
1000Kitap
aysegul
👍
Baş parmağım Sağcı, işaret parmağım Solcu, yüzük parmağım Türk, serçe parmağım Kürt. Sonuç; hangisini kessem acıyor. -Muhsin Yazıcıoğlu🇹🇷 Unutmayınız ki Türkiye laik bir ülkedir.Sokakta şortla gezende bu ülkenin vatandaşıdır,sakal bırakıp gezende bu ülkenin vatandaşıdır.Atatürk ün getirdiği inklapları doğru okuyup doğru yorumlayınız.Bi insanın sakal bırkması onun yobaz olduğunu göstermez,bi insanın şort giymeside onu hayat kadını yapmaz. Görünüşe değil öze bakınız,çok okuyup az konuşunuz.
aysegul
Cok dogru