Ayşegül Akgün

Ayşegül Akgün
@Aysegul_akgun
Gözünde çıktığım bi yol vardı. Kalbinden kalbime inen. Bu ruhun bulunduğu beden Sana mahcup oldu inan istemeden. Doğum gününü hatırlamadığım için çok üzgünüm. Ayşegül Akgün
Ayşegül Akgün
Hiç önemli değil.Gerçekten mükemmel bi yazı olmuş.Çok teşekkür ederim💙
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
SatirikŞair
Sensiz olunca olunamıyor Ya Rab! Yeri geldi yanmayan lambayla konuştum. Karanlık dünyasına akıttım hayallerimi. Artık düşüncelerim,ya aydınlık verecekti ona Ya da gömecekti zifiri karanlığa. Gün oldu gıcırdayan kapıyla dertleştim. Ben söyledim o dinledi,o söyledi ben dinledim. Ya dermanımdı onu yağlamak Ya da gıcırdamasıyla konuşmak. Vakti idi ısınamadık sobamla, Yüreğimiz yanarken titrerdik yanyana. Yaşamak asla olmadı ki boşuna, Beni ısıtan sen vardın solumda. İnsanlar deli sandılar,konuşmadılar Bela sandılar,dertleşmediler. Vahşi sandılar,soğuk kaldılar. Bir tek sensiz sanmadılar,haklı çıktılar.
Ayşegül Akgün
👏🏻👏🏻
Tabii ki___
Fenerbahçe mi?Kayserispor mu? 11/06/20 lig2020
Spor
Ayşegül Akgün
Fenerbahçe!