Ayşegülaycin

Ayşegülaycin
@Aysegulaycin
"İsimlerini sırtına yazmaları boşuna değil kitapların.."
Osmaniye
7 Temmuz
9 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Oğuz Atay diyor ya"içimin yorulduğunu hissediyorum"tam olarak ordayım işte.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ahmet Haşim'in kendini çirkin bulması ve bu yüzden sadece akşamları dışarı çıkması.. Çok kırıldım bu olaya. Sırf bu yüzden de akşam şairi olarak anılması..
Hayatı boyunca şevkat ve merhameti eleştiren Nİetzsche'nin, sokakta kırbaçlanan bir at görünce ona sarılıp ağlaması..Mahvediyor bu olay beni.
"kapalı durmakta ısrar eden pencereleri duvardan saymak gerekir."