sahteGülüşler

sahteGülüşler
@Ayselin1
özlemek ne garip. ölüyorum sanıyorsun, ama ölmüyorsun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
^^ALoNe^^
geleceğim bekle dedi gitti ben beklemedim, o da gelmedi. ölüm gibi bir şey oldu ama kimse ölmedi.. -
Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin. Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin…