Ayşe N. Işık

Ayşe N. Işık
@Aysenisik
Belki de son çırpınışlardı.Son kalp ağrısı,son boş bakan gözler... sözler.Bence bu insanın başına ne geliyorsa çok sevmekten geliyor zaten anlamıyorum bir insan nasıl kendisi gibi nefes alan binbir türlü duyguyu yaşayan bir diğer insanı bu denlice sevebilir ki? Bu sevmek değildir deliliktir çünkü insan severken tertemiz delirir ve geriye iki çift göz ve gözyaşı kalır. Kavuşamuyorsak vardır bir sebebi, vardır bir nedeni Allah'a emanetsin
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben ancak kendimi bilirsem ruhum özgürleşir, hayatım filizlenir. Mutlu olursam renk açarım; diyar diyar kaybolurum. Belki gökyüzünde, belki bir yağmur damlası olurum; akarım her yere. Rüzgâr olurum belki, yönüm nereyse oraya eserim. Ama bunlardan önce, ilk kendi ruhumu bilmem lazım.
elveda
Elveda sana çarpıntım Sensiz geçen sözsüz günlere Karanlık havaların yağmur etkisine Aşksız geçen günlerime elveda Döndüm baktım sarı sarı saçlara O sunduğun gülüş bı başkasında Değer miydi egona Değer miydi yarı yolda bırakmaya
Bir uçurumdayım yaşam ile ölüm arasında ki derin bağda o bağda araftayim belki onunda dışında ama şunu bilirim ki ben o araftada yanlızım
Vicdanlaşmanın verdiği hasarı ne insan verebilir ne de vicdanlasan ancak içinde ki çocuk ruhu verebilir bu hesabı.Yaşadığı, yaşanılanlar onun çocuk ruhuna işler çünkü.