`Ayşenur

`Ayşenur
@Aysenizz_
SAPIM dm yazabilirsin.
okuyom
lise 2
İstanbul
bilmm
21 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
O filmin devamı yoktu o film olması gerektiği gibiydi. Biz değil 'sen ve ben' varız.
Söz
`Ayşenur
Ben Fero`cuyuzzz ♥️
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
@o_o__ ÖZÜR DİLERİM ÜZDÜYSEM AFFET AMA SENDE BANA HAK VER 🌹 Ve söylediğim kelimeleri hiç birni içten demedim ne dediysem tam tersisin
`Ayşenur
#126754257