Dedim ya, içimde tek bir Agah yok.
Ama bir sürü var.
Hatta hepsi de bir birinden öfkeli.
Yok yanlış söyledim aslında.
Öfkeli değil de , hüzünlü demeliydim.
Bir sürü yerine de, bir buket...
evet bir buket Agah var içimde.
Çünkü ben bu dünyanın nasıl bir yer olduğunu görünce, üstüme öyle bir hüzün çöktü ki
Altında bir çiçek gibi ezildim.
Onun içinde bu masmavi dünyada,
ne kokum kaldı, ne de renğim.
Ben bir defterin iki sayfası arasında degil
milyonlarca insanın arasında kurutulmuş bir çiçeğim.