Bir öykü kitabı. Sevim Burak'ın dilini çok merak ettiğim için almıştım. 1 yazarı daha tanımış olmaktan dolayı mutluyum. Çok farklı bir tarzı olduğunu söyleyebilirim. "Kapalı ve alışılmadık biçimsel üslubu nedeniyle kitap çok tartışıldı. Sait Faik Ödülü’ne aday oldu ancak ödülü alamadı." Wikipedia'dan bu bilgiyi edindim. Evliliği sırasında Peyami Safa ile aşk yaşadığı ve bunun da eserleri üzerinde etkisi olduğu söyleniyor. Yazarı araştırdım ama üzerinde çok konuşulmamış. Ben kullandığı üslubu sevdim. Döneminde anlaşılmama korkusunu hiçe sayarak yazmış olması bile onu gözümde yüceltiyor. Çünkü nedense yaptığımız işlerde başkalarının yorumlarını 1.sıraya aldığımızdan özgünlüğümüzü ve içimizden geldiği gibi yazma hissini kaybetmeye başlıyoruz. Sahibinin Sesi'ni merak etmeye başladım şimdiden.