Ayşe ruken Düz

Ayşe ruken Düz
@Ayseruken
Bana yardımcı olur musunuz
2026 okuma hedeflerimi yanlış yazmışım ve bu yanlışı düzeltmek istiyorum ancak nasıl yapacağımı bilmiyorum bilgisi olan lütfen yardımcı olabilir mi
Reklam
Bizim her okuduğumuz kitap mutlaka bize bir şeyler katar
Bu insanlar sadece klasik insanların bize bir şeyler öğretbileceğini düşünüyor ancak bu çok saçma bir düşünce bana göre çünkü evet klasikler de bize bazı şeyleri öğretebilir bazı bakış acıları katabilir ancak her kitap mutlaka bize bir şeyler öğretir özellikle şunu vurgulamak istiyorum ki Wattpad kitaplarının bize hiçbir şey öğretmediğiğini hatta ve hatta bu kitapların çöp kitap olduğu düşünülüyor ancak o kadar yanlış bir düşünce ki bunun yanlışlığını anlatmak kelimelere bile sığmaz sizin o hiçbir şey öğretmiyor dediğiniz kitaplar aslında bizi o kadar çok şey öğretiyor ki tahmin bile edemezsiniz her kitap ama her kitap mutlaka okuyuculara bir şeyler hissettirir ve bir şeyler anlatır bu yüzden şu kitap çöp kitap kitap çöp kitap gibi bir ifade oldukça yanlış ve gereksizdir şunun da göz önünde bulundurun ki yazar o kitabı yazmak için çok emek harcamış çok yorulmus yayınlamak için o kitabı bastırmak için emek harcamış yayınevi ve daha bir çok arka planda bulunan işçi o kitabı basmak için emek harcamış ve siz bu kitapları çöp kitap diyerek aslında emeğe saygı saygısızlık yapmaktan başka bir şey yapmıyorsunuz
İnsanların okuduklarımızı karışmasından çok sıkıldım
Artık gerçekten dar görüşlü insanların ne okuduğumuza karışmasını ve ay canım sen Wattpad mi okuyorsun klasik oku bunlar senin ne işine yarayacak gibi sözleri duymaktan çok yoruldum ben istediğimi okuyabilirim çünkü hür iradeye sahip olan biriyim zaten kitap okuma oranının çok düşük olduğu bir ülkede kiminle okuduguna karışmak gerçekten de çok saçma değil mi ben ne istiyorsam hangi tür benim ilgimi çekiyorsa onu okurum ayrıca klasik de okuyorum ancak Bat pad’te okuyorum ve bundan çekinmiyorum ve utanmıyorum çünkü utanılması gereken bir şey değil tam aksine kitap okuduğum için gurur duyulması gereken bir davranış
Bir insanın ne okuduğunu karışılması gerekiyor
Şu anda günlük hayatta insanlar kimin ne okuduguna çok fazla konuşmaya başladı örneğin biri Wattpad türü kitap mı okuyor ay canım bu okuduğun da kitap mı ya diyorlar klasik okuyun diyorlar ancak bilmiyorlar ki bu yaptıklarıyla bizi daha çok Klasiklerden soğutuyorlar ya da aynı şekilde biri klasik okuyor ay sen de ne sıkıcı şeyler okuyorsun tarzında konuşuyorlar ancak benim düşüncem şu ki herkesin hür iradesi olduğuna göre herkes kendisinde okumak istiyorsa bunu seçecektir bunu karışmaması gerekmektedir