Ayşe K

Kırık bir sokak lambasının altındaydı evimiz ama içi ışıl ışıldı.
Sayfa 398·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sessizce veda etmek her zaman daha kolaydı."
Sayfa 9·Kitabı okudu
"Herkes bir gün her şeye sahip olamayacağını öğreniyor."
Sayfa 344·Kitabı okudu
"İyi bir insan olabilirsin ve diğer öğrencilere burs verebilirsin. Çünkü benim ve onların kurtulmak için tek şansı okumak. Diğer yüz binlerce çocuğun da öyle. İmkânı olan herkes birilerinin elinden tutsa kimsenin sokakta mendil satmasına gerek kalmazdı."
"Terk eden insanlar hep böyleydi, çeker giderlerdi ama sizden aldıkları hiç bitmezdi. Yokluklarıyla bile var olmaya devam ederlerdi."