O şarkı söylemeye başlayınca tüm saçmalıklar, değersiz konuşmalar ve ihtiraslar mucizevi bir şekilde toz duman olur, bambaşka bir hayatın sevgi ve hüzün dolu saf canlandırıcı ırmakları akardı üstümüzden
Bir soylunun kitaplardan öğrendiğini ben başıma gelenlerden öğrenirim; onun cildi daha hassastır o kadar. Yok delikanlı yok yaşamanın yeni yolları var artık, tüm bu yazıları kaldırıp atmak gerek! İnsan kendiyle; Ben kimim? İnsan O kim? O da İnsan evladı. O zaman farkımız ne? Tanrının onun fazladan varlığına ihtiyacı mı var? Hayır hepimiz Tanrı ' nin nazarında eşitiz diye konuşmalı bir kere
Günlük şeklinde yazılmış kitapları çok seviyorum nedense . İnsanların bir günde neler yaşadığını anlatıyor bence. Kendin yazacaksın baştan sona okuyacaksın sonra