Yoruldum işte..
Düşünmekten de yoruldum,
Üzülmekten de..
Beklemekten de yoruldum,
Özlemekten de..
Affetmekten de yoruldum,
Boş vermekten de..
Direnmekten de yoruldum,
Güçlü görünmekten de..
Kanadı kırılmış bir kuş gibiyim..
Dokunmayın bana bu aralar..
Şöyle sessiz bir yerde,
Birazcık dinlenmek istiyorum..
Depresyondaki veya öfkeli bir insanla vakit geçiriyorsak o insanın zihinsel durumu “empatik olarak bulaşıcıydı” ve biz de kendimizi üzgün veya sinirli hissetmeye başlıyorduk.