Ayza

Ayza
@Ayza12
Bende tahammül bozukluğu var o yüzden bana vazgeçilmezlik oyunu oynamayin
Kavuşamadığın biriyle vedalaşmak zorunda kalmak🍁🍁
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ah be Anadolu...Şimdi her köşen ağlayan ANA'dolu😔😔
Kuşkusuz en büyük ön yargı etrafımızdaki herkesi insan saymamızdır...
Bir bulut ol yağmuru bahane et gel🙁🙁