Ayza

Ayza
@Ayza12
Bende tahammül bozukluğu var o yüzden bana vazgeçilmezlik oyunu oynamayin
Kuşkusuz en büyük ön yargı etrafımızdaki herkesi insan saymamızdır...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir bulut ol yağmuru bahane et gel🙁🙁
Sana gerçekten sevdiğini hissettiren, şefkatle yaklaşan, seni gerçekten anlamak için çabalayan ve hissettigin saçma bile olsa seni yargılamayan birinin varlığı kadar insana iyi gelen bişey yok böyle hissettiren güzel yürekli insanlar iyiki var 🌼🌼
Çünkü öyle güzel baktı ki;Gökyüzü gözlerine sıgmamış gibi❤❤