📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Efendîno
Rahijin Teşkên Xwe
Rahijin Kincên Xwe, Postalên Xwe Û Şivqeyên Xwe
Çiyê We Hebe Li Ser Vê Axê Û We Çi Anîbe Bi Xwe Re:
Tenq, Top, Tiveng, Teyare…
-Arjen Arî-
Dostum dostum
Çarmaha çivilensin diye verilmedi o eller sana
Haydi yiğidim bas tetiğe
An intikam anıdır
Acıların depreminde gebersin hain
Çevir tarihin son yaprağıni
İleri hep ileri
Yıldızlara erişmenin zamanıdır
Bu coğrafyayı bırakabilir misin
Meşe ağacı hergün her yıl bizsiz açacak
Yıllarca yaşadıklarimiz var
Aşağıda Munzur suyu akıyor
Onu hissetsen bırakamazsın
-Ş.M.A -
Ey herşey bitti diyenler
Korkunun sofrasında yılgınlık yiyenler
Ne dağlarda direnen çiçekler
Ne kentlerde devleşen öfkeler
Henüz elveda demediler
Bitmedi..
Sürüyor o kavga ve sürecek
Yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek