Hayatımız küçük bir alemdir. İnişlı çıkışlı bir yoldayız bu alemde. Sevap da bizim için günah da. Melek de bizim için şeytan da. Hayat da bizim için, ölüm de... Önemli olan yolun nasıl bittiğidir; yoldan çıkmalarımızdan pişmanlık duyabilmektir yolun kalan kısmında.