メAZRAヅ

メAZRAヅ
@Azr_1927
Gülüşlerimiz emanet, hüzünlerimiz ise asıl hikayemiz.
Yorulduk
Ve hiç bir şeye değmedi..
1000k
Reklam
"Öyle içten ki yüreğimin en derinindeki yerin; Çıkarı yok, çıkası yok, çıkarasım yok..." Can Yücel
1000k
Ateş olsam ne olur seninle yanmadıktan sonra.
1000k
Gönderi kullanım dışı
"Nasıl buz gibi soğuduk ama her şeyden."
1000k