"o halde bu zamanda ölmeyi tercih ederim.:
"Sakın,bir daha ölümden bahsetme."
"Ben bir ölümlüyüm er ya da geç mutlaka öleceğim."
"Bu sefer işlerin o kadar kolay olmayacağına eminim"
"Sen bir Tanrı'nın kadınısın.Benim evim de,tapınağım da şehrim de sensin.Benim Maramsın"
"Elini alıp göğsüme koymadan önce elinin üzerini öptüm.Sen de buradasın. İnandığım tek Tanrı sensin"
"Bana yardım edersen daha kısa sürede benden kurtulursun"
"Haklısın ama bunu yapmayacağım"
"Neden?"
"Belki de buradaki varlığın hoşuma gidiyordur"
"Az önce istediğimin sen olmadığını söyledin"
"İstekler değişebilir, Mara."
"Eğer ölseydin öldürmem gerekirdi ve bu da başka bir savaş çıkarırdı."
"Ben ölümlüyüm bu kadar önemli olmasa gerek.Ayrıca ben de dahil kimse Kehanet Elçin öldüğü için bir savaş başlattığına inanmaz"
"Çok fazla konuşuyorsun.Bu kadar gözü kara olma .Yaşlı ve sıkıcı biri olarak ölmek istiyorsan gereksiz riskler almamayı öğrenmen lazım."
"Bunu aklımda tutacağım eğer öldürülmemeyi başarırsam"
" Yine arsızlık ediyorsun,iyi geceler arsız kadın"
Bu adam benden Mederos'u almıştı ama ben ondan her şeyini almıştım.bu yüzden tek bir defaya mahsus olsada gardımı indirmeye karar verdim.
"Biliyor musun?"
"Bugüne kadar varlığına inanmayı başardığım tek Tanrı sensin"