Gecenin en ağır yarasıdır
Hasretlik çeken dile özlemin değmesi
Hele bir de gönül teline
Ahmet Kaya değmişse
Sorma
Sabır da kalmaz
Şiir de
Yakar içten içe
Dökülür
Süzülür
Dem tutar
Gözlerde biriktirdiğin yaşlar
Neylersin. ☘️🕊️
Franz Kafka"Biraz daha uyusam bu olanlardan kurtulabilir miyim" derken Nietzsche "Uyuyunca geçmez kalkın konuşmamız gerek" der. Biri sorunları unutmak diğeri ise çözmek ister...