Çoğu okur ağlayarak okumuş. Ben hiç ağlamadım evet Hüzünlü bir konu ele alınıyor ancak çoğu benzer konulu kitaplar iç sıkar hüzne boğar. Bu kitapta hiç bunu hissetmedim. Akıcıydı. Zamanında verilmeyen cevaplar, gösterilmeyen sevgi ve bir çok ailede olduğu gibi özellikle babanın sevgisini eşine ve çocuklarına gösteremeyişi.. bu bağlamda çoğu okur kendinden bir parça bulacaktır. Kitabın girişinde bir türlü odaklanamadım ruh haletimden miydi yoksa amiyane tabirle söyleyecek olursam “sarmadı mı” orasını bilemiyorum.