Azra İl

Azra İl
@Azrailinn
Mottom budur: Güzelliğine güvenme bir sivilce yeter, Zenginliğine güvenme, bir kıvılcım yeter.
Roermond/NL
İstanbul/TR, 5 Mayıs 1998
71 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
Ne kadar çok bahane uyduruyoruz. Kabullenmek veya yanlışımızı görüp düzeltmek yerine mutlaka bir sebep bir bahane bulup aklanmaya çalışıyoruz. Pislik içinde yaşayan insan kendine toz konduramıyor. Hırsızın, katilin, üçkağıtçının , yalancının, şerefsizin bile bir bahanesi var. Niye yaptın demeye unatır olduk.
Reklam
Gülmek kadar ağlamak da güzeldir. Rahatlatır, yeniler, kendine getirir. Ve seni her defasında bambaşka biri yapar. Daha iyi, daha güçlü, daha mutlu... - Arda Erel
Ölmediysek En güzel yaşlardayız… Kıymetini bil deseler Bilmeyiz… Hayatın her zerresi değerli Üzülmeye değer mi deseler Dinlemeyiz… Görünmez bir eliz biz Kendimize hükmeden… Nur alem nuruz aleme karşı İçimizde bir garip günah çukuru Üstünü örttükçe derinleşen… Çıplağız biz… Göremeyiz… -Arifhan Atilla
Şiir
Nobel alırım herhalde çünkü, Çaresizliğe çare buldum. Hiçbir şey yapmadan öküz gibi beklemek tek çareymiş.
Aslında, Sevilmek istiyoruz... Sevecek birini veya aşk aramamız hikaye...