Azra İl

Azra İl
@Azrailinn
Mottom budur: Güzelliğine güvenme bir sivilce yeter, Zenginliğine güvenme, bir kıvılcım yeter.
Roermond/NL
İstanbul/TR, 5 Mayıs 1998
71 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
Yağmur hiç dinmedi... Bu gün üçüncü 24 saat. Ve ben defalarca ıslandım. Çünkü elimdeki şemsiyemi ısrarla açmadım. Sonra kendime güldüm, kullanmayacağın şemsiyeyi eline neden yük ettin diye. Malum pandemi var...Fazla kimseye de rastlamadım o tenha orman yolunda, kanal kenarında, park içinde falan....Bari birine vereyim de o kullansın...Zaten üç- beş kişi, onlarda şemsiye veya yağmurluklu...hepsi bana güldü geçti... Siz bari bana gülmeyin. Çünkü siz de aynısını yapıyorsunuz. Olur olmaz şeyleri kendinize yük ediyorsunuz, sonrası malum: Atsan atılmaz, satsan satılmaz, kimse yok ki vereyim desen kabul buyurmaz. Benim gibi yapmayın...Yüklerinizden sıyrılın.
Hayat
Reklam
Geçmişin üzerinde durup düşündüğün her an, geleceğinden çalıyorsun -Robin Sharma
Bu mevsimde biraz vicdan, biraz bahar, biraz yağmur, biraz hayal, bir kaç kitap ve çokça umut... Herkese iyi gelir…
Nereden başlayacağını bilmiyorsan, " Bismillah " ile başla.
Gününüz aydın, coronanız uzak olsun 1000K ailesi.
1000Kitap