Saatler bile bir kısır döngüde zamanın bittiğini mi başladığını mı, akıp gittiğini mi her ne meretse onu dahi belirleyemezken, ben nereden bileyim gece mi bitti gündüz mü başladı yoksa vakit yeni bir güne mi evrildi. Yok eğer kafayı yemiş isem,bu mantığın mantıklılığı nereden peydah oluyor ki kelimelerle boğuşuyorum? Keşke gerçekten delirebilsem.Çünkü bunca yıl akıllı yaşadım, elde var zero la gardaşşş.