Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Uzuun uzun kendimle dertleştim. O anlattı ben " he, hı, yaa, öylemii, vah tüh dedim". Hıhh, sanki kendi yaşadıklarımı kendim bilmiyorum.
Valla yalan söylemiyorum. Olanlara gölgem şahittir.
Sen'den gittiğimde sela'sız öldüm ben aslında.Musallasız uğurlandım, mezarsız gömüldüm, duasız yollandım... Yaşarken ölümü tatdım senden gittikten sonra. Bu yüzden korkusuzum, bu yüzden umarsız... Bunca yıl yaşamaya çalışmak boşunaymış. Ölmeyi bekleyerek de hayat devam ediyormuş.
Salın gitsin...
-BLBDL