Coronaya balıklama dalıyor, bulaştırmak ve kapmak için elinizden geleni yapıyorsunuz, sonra vay insanlar şöyle vay devlet böyle, yok siyaset yok politika yok şahsi zihniyet ve ideolojik söylemler falan filan. Sağlık meselesini de geçtim, aşağılayıp kötülediğin insandan farklı ne yaptın veye yaptık ki coronayı durdurduk??? Bravo bize, hep birlikte coronayı 25 binlere çıkardık. Az daha gayret arkadaşlar, hadi biraz destek... şunu elli bin, yüz binler yapalım da dünya rekoru kıralım. Tövbe tövbeeee....
En basit şekilde soruyorum: bu pazar gününü corona var gibi mi geçirdin yoksa eskiden olduğu gibi normal bir gün gibi mi. Bana sakın maske taktım diyerek savunma yapma o maskeyi bir haftadır kullanıyorsun. Maske önlem almanın sadece ilk adımı.Maske takmakla TAM önlem almış olmuyorsun. Kimseyi kandırma.
BİZ NEDEN BÖYLEYİZ ???