Azra

Azra
@Azrax_
Askıdaki boşluk
Bazen dalıp gider gözlerin. Sakin ve pürüzsüz düşünceler eşlik eder ruhuna.Anın içinde kaybolup, düşüncelerindeki boşluğun tadını çıkarmak üzeresindir ama tam o anda biri seslenir “Ne düşünüyorsun?” diye. Derin bir nefes alır tekrar karışırsın hayata ve “Hiç…” dersin. “Hiçbir şey düşünmüyorum.”
Sayfa 84·Kitabı okudu
Reklam
Kitap okumayı bırakma ve sevdiğin cümlelerin altını özenle çizmeye devam et…. Ve son olarak öyle çok da geç kalma ölüme…
Sayfa 77·Kitabı okudu
Kör!
“Umursamaz değilim . İpin ucunu kaçırdım ve ne yazık ki elimden birşey gelmiyor . Pişmanlığımı ve üzüntümü yanıma almanın sakinliği ile gökyüzünü seyrediyorum … Gökyüzü de bana bakıyor ama göremiyor.