Karaca: Hiç aşık oldun mu?
Kuntadam: Hayır ama olmuş birini tanıyorum
Karaca: Sordun mu ona nasıl bir şeymiş?
Kuntadam: Sordum , akıl işi değilmiş
Karaca: Sence nasıl bişey olurdu? İnsan nasıl anlar ki aşık olduğunu?
Kuntadam: Bence insan yaşarken anlamaz, gittiğinde anlar.
Karaca: Ama o zaman çok geç olmaz mı?
Kuntadam: Olur.
Karaca: Geç olur.
Kuntadam: Geç olur ve aşk olur...♡