" üç kız kardeşim vardı. Hepside çok güzeldi ve her akşam yatağıma gelip bana iyi geceler öpücüğü verirlerdi.. Ve babam uzun boyluydu,
Onun boynuna erişemezdim, bu yüzdsn hep beni kucağına alırdı. Ve annem.. Onu bir daha görmedim, onlara ne olduğunu bilmiyorum çünkü sorduğumda büyükbabam başını çevirir ve bana hiçbir şey söylemezdi. O öldüğünde soracak kimsem kalmadı. "