📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kendinizi nasıl hissediyorsunuz profesör?"
Yüzü gülüyordu ama sesi oldukça zayıf çıkıyordu.
"İyi, Fena değil.
" Gündüzde uyudunuz"
Mahçup bir şekilde devam etti.
"Evet, Hayal meyal hatırlıyorum. O motel odasında değil mi? Uyandığımda yarı çıplaktım."
"Evet!"
"Beni siz mi soydunuz diye sordum mu size?"
"Sordunuz ve bende evet ben soydum dedim."
"Özür dilerim."
"Özür dileyecek bir şey yok profesör. Eğer o halde bıraksaydım ölürdünüz."
"Büyük ihtimalle... Hayatımı kurtardınız."