Melankolik bir insanım ne yapabilirim küçücük dertten elbise yapar giyerim kocaman mutluluğu toka yapmayı bile bilmem aslın da bu sorun bir tek bende değil biz insanlar mutluluğa tutunmayı bilmeyiz ama bir derdi bin dert gibi giymeye cesaretliyiz ama sanırım aptalca olan bir cesaret