Elifsu

Elifsu
@BALAY_
Yazdıklarım ve yazacaklarım sadece kendime mahsus
Tanrının var olduğuna inanmayıp bir fincanın içinde olan saçma çizimlere inanıyoruz insan işte gördüğüne duyduğuna inanıyor
Reklam
Ben hayatımı her zaman saçmalıklar üzerine kuruyorum
Ölümden değil yaşamaktan korkuyorum genelleşmiş fikirlerden uzakta bir korku neden hala buradasın doğrusunu bir ara kendime çok soruyordum çünkü inatlaşmayı seviyorum ve ben hep korkularımla dost olurum
Bazen öyle sinirleniyorum ki katman olan derimin altında ki kemiklerimin sızım sızım sızladığını hissediyorum bu öfke sanki annemin ağzından girmiş benim mideme çökmüş beni karnında doyuran doğuran annemden miras kalmış
Beli bükük bir yaşlı olacağımdan korkarım çünkü bel büküklüğünün sebebini herkese minnet etmekten sayarım
Reklam