BARAN...

BARAN...
@BARAN11
ÖĞRENCİ
DİYARBAKIR
107 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
🌹🌹Numaranı silecek kadar kızgınım ama ezberleyecek kadar da çok sevdim....🌹🌹
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
😊Evet arkadaşalar az sonra sıkıntıdan patlaya bilirim uzak durun bomba imha gelmiyomuş yemek molasındaymış.....😊
Napanız? yani kıbrsaca yani masterchef tanyaca napıyosunuz?
✅ ✴️ Tutunacak dal arıyordum buldum ama tutuğum gibi kırıldı artık tutunacak kimsem kalmadı....✅✴️
🔺Herkesin bir hikayesi var;🔻 🔺kiminin anlata anlata bitiremediği,🔻 🔺Kiminin anlatamadığı...🔻