Tuhaf ama o zamanların heyecanlarını şimdi yeniden yaşayınca büyüme benim büyüme krizlerimin herkes gibi ergenlikte değil o çocukluk yıllarında gerçekleştiğini düşünüyorum 12 13 14 yaşlarında çoktan hüzünlü bir istikrara kavuşmuştum
Kim bilir kaç tane duyarlı ve zeki insan bu tür olaylar yüzünden ruhsal konulardan tümüyle uzaklaşmıştır birisinin okul yıllarının ne kadar güzel olduğunu ve o yılları çok özlediğini söylediğini her duyduğumda dilim tutulur benim için o dönem yaşamımın en kötü dönemlerinden biriydi belki de o günlere Egemen olan güçsüzlük duydum nedeniyle kesinlikle en kötü dönemde bütün ilkokul yılları boyunca içimde hissettiklerime sadık kalma isteğiyle başkalarının inancına ayak uydurma ikileme bu ikincisinin düzmeciliğini sevsen de arasında kendimle çılgınca mücadele ettim