📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Girmeyi en çok sevdiğimiz denizi gösteriyorsun bana.Özlemimizi,gülme krizlerimizi,kumrularımızı,yuvamızı onun kıyısına bırakıyoruz.Bakışlarımız bir dalgaya takılıyor.Oradan ötekine.Oradan bir başkasına.
Seni çok bekledim diyorsun bana ...
İnsan kalabalıkta kendine yer açmayı küçükken mi öğreniyor yoksa bu sadece bazılarına bahşedilen kıymetli bir yetenek mi?
Ben ben de olmadığını çok geç öğreniyorum.
Yaşarken kendine yol açmak...
Ben,yaşarken kendime yol açamıyorum...
Neden?
Nefes alamıyorum varlığında.Başkaları için beni ezip geçiyorsun, yok ediyorsun.
Neden?
Yabancı biri için şefkatle dolan kalbinde bana yer yok mu senin?
Hak etmiyor muyum iyi bakılmayı?
Özeni hak etmiyor muyum ?