Uzun boy, kemikleri estetik yüzden başkasını kabul etmeyen, sevgili değiştiren, kriterlerine uymayanlara ağır hakaret eden ortalama ve altı görünüşte kadınlardan bahsediyorum. Geçmişte olmadığı kadar şiddetli, sadece kadınların lehine bir adaletsizlik var. Kapalısı da açığı da aynı ruhları bu sanki. Bu nasıl trend yaratılışı? Emekle elde edilemiyor. Parkları ve üniversiteleri gözlemlemen yeterli.Tek istina serseri illegal işlere bulaşmış suçlularda bazıları dışa bakmıyor o kadar. Bir de işverenler sırf bu şerefsizlere crop etek giyiyor diye iş,staj veriyor. Kaç insanın hakkına giriyorlar. Her gün böyle bir ekosistemde uyanmaya zorlanılıp şükretmek nasıl içtenlikle mümkün olsun?