Genetik avantajın (kayrıldığı yerde) [yoksa] özgürlüğün/hakkın yok. Gençliği sadece kadınlara ve genetik avantajlı erkeklere bahşettiniz. Halk olarak bu tip gençleri kayırmaktan ve diğerlerini aseksüelliğe üstü kapalı şekilde zorlamaktan başka ne yaptınız? Sonra toplumun neden huzur içerisinde bulunmadığından şikayet ediyorsunuz. Çünkü Adil dağıtım yapmadınız. Adab-ı Muaşereti boş yere öğreniyorsunuz, çünkü yüz ve beden güzelliği insan ilişkileri konusunda tek baskın güç haline geldi. Bu zamanda dindar olduğu söylenen kadının ağzında bile tek lafız: "Uzun boylu mu? Gerçekten yakışıklı mı?". Avantajlı erkekler ise kendi looskmatchının altındakileri bile eforsuz şekilde permatik bıçak gibi kullan at yöntemini uyguluyor. Siz de bu hayata güzel bir hayat diyorsunuz. Toplumun çarpıklığını söylemekten korktuğunuzdan yazdıklarıma cevap bile vermekten kaçıyorsunuz. Demek ki siz de bu konuda suç ortaklığı yapıyorsunuz. Çocukluğumdan beri yalan söylüyorsunuz. Yüzeysel ilişki yaşayabilenler hep üstün tutuldu. Gerçek bir sınıf ayrımı, rızanın gönderme yaptığı estetik avantajdır, genetiktir. Bu sorunların yaşandığı yerde hala profesyonel söylem gibi saçmalıklara takılıyorsunuz. Muhtemelen asistan olarak yanında çalıştırdığın kadının hipergamisinden bahsetmen , dress code'u ihlalini söylemen gerekirken... Kural mekanizmanız bile bozuk ve saçma, kayırmak üzerine kurulu. Ne biçim toplum inşa etmişsiniz?