Cengizhan'a dünyanın 1/3'ünü ele geçirdiği için NTR kompleksi olan öfkeli adam sendromu denmez, ama stratejik dahi Napolyon'a başarılı olamadığı için Napolyon Sendromunu yapıştırarak ondan bahsederler. Cengizhanın karısı ilk başta farklı kabileler tarafından kaçırılmıştı, Napolyon da kadınlardan sürekli red yemişti. Anlam koyan,suçlu olan,kayıran,adaletsiz olan toplumun ta kendisidir. Seçme ve anlam verme hakkını taşımaya layık olmadıkları adaletsiz dağıtım yapmalarından belli olmuyor mu? Irktan genel anlamda bağımsız toplum, suçlunun ta kendisidir. Tüm bunları yapıp düzgün hukuk istemekte sizin mi hakkınız var? Kaderimiz,tercihlerimiz hayatın adaletini bile sağlayamayan, özgürlük yalanı pompalayan,genetik avantajlıyı kayıran toplumların sözüne bırakılmamalı. Onların hataları kaderimiz olmamalı, onların yanlışlarının zinciri altında esir kalmamalı.