Eğer bir düzen bilinçli biçimde adaletsizliği üretip bunu da bilimselleştirerek meşrulaştırıyorsa, insanların buna karşı içten öfke duyması ahlaksızlık değildir — doğal bir sonuçtur. İnsan, içgüdüyü değil, adaleti yüceltmek için kanun yaptı. Eğer toplum adalet alanında çürüdüyse, o zaman yurttaşlık görevlerinin de anlamı bozulur.