Muhammed TURDU

Öylece bekliyorum.
Ne güzel demiş Oğuz Atay; "Bizde unutmuş gibi yaparız. Hiç kırılmamış, ağlamamış gibi."
Duygu ve Düşünce
Reklam
Bekle..
Birine en çok iki kez git. Sonra bir kez onun gelmesini bekle. Gelmiyorsa bir daha da gitme.
Umut
M.
Cemal Süreya demiş ki; “Uzaktan sevmediyseniz birini, hiç sevdim demeyin..”
Gönül
M.
Hep sen varsın aklımda, düşünmem başka bir şey..
İnsan ve Duygular
Sebepsiz
Düşünsene çay ısmarlayacak paran yok, ama o seni seviyor.
Gönül
Reklam