Kitap genel olarak harikaydı serinin en sevdiğim kitabı oldu her ne kadar sonunu tahmin etmiş olsam da gerçekten bazı sahnelerde gerildim ve o atmosferi hissettim. Bunun yanı sıra gerçekten serinin diğer kitapları gibi kendini okutturuyor. Konu hakkında birşey söylemeyeceğim çünkü diğer kitaplar hakkında spoiler oluşturur bu. Ama gerçekten HARİKAYDI. Kesinlikle okunması gereken bir seri olduğunu düşünüyorum ama ters köşesini tahmin etmeniz için gerçekten kitaptaki küçük aytıntılara dikkat etmelisiniz ve yazarın kişiliğine adepte olmalısınız bu şekilde daha dikkatli olduğunuzda belki ters köşesi sizi çokta şaşırtmayabilir. Gerçekten 10 puanlık bir kitaptı şiddetle okumanızı öneriyorum
"Uyumak istiyordum. Yorgundum ve yarın işte yoğun bir gün beni bekliyordu. Keşke ben de onun gibi gözlerimi yumup uykuya dalabilseydim. Bunu her şeyden çok isterdim.
Ama başka bir kadının parfümü boynunuzu kaşındırırken uyumak epey zordu."