Umudunu kaybetme. Çünkü umut insanın kendisidir...
Kazanırken kaybetmek... Kazandıkların karşısında, kaybettiklerine üzülüyorsan, bil ki kaybetmişsin demektir.
Ne Mutlu Türküm diyene.
Mustafa Kemal Atatürk
Kimse görmedi, gizleden akan göz yaşlarımı. Kimseler hissetmedi, için için canımın acısını. Ve kimse bilmedi ve anlamadı, yüzüm gülerken yürekten yaralı olduğumu...
Bir zamanlar karanlığa alışmış, gün ışığından kaçıyordum. Alışmıştım, mum ışığı altında mısralara sözcükleri dizmeye. Sonra kardelen çıktı karşıma. Ve son nefesim olacağını bile bile, hasretle güneşin doğmasını bekledim.