Beytullah gül

Beytullah gül
Umudunu kaybetme. Çünkü umut insanın kendisidir... Kazanırken kaybetmek... Kazandıkların karşısında, kaybettiklerine üzülüyorsan, bil ki kaybetmişsin demektir. Ne Mutlu Türküm diyene. Mustafa Kemal Atatürk
elveda
Çok bekledim, gelmedin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Rahat Bir Nefes Almak
Hadi bir kanat çırp, beyazlarla süslenmiş, mavi gök yüzünün derinliklerine. Güneşin, yıldızların misafiri ol. Yeşillikleri, yeşilliklere renk katmış kır çiçeklerini, berrak akan nehirleri izle. Huzuru hisset, umuda en ihtiyacın olduğu bir zamanda.....
Kazanmak ve Kaybetmek
Mücadelesini verdiğin uğraşıya, ulaşamamak başarısızlık değildir. En azından bir adım atmış, hayat tecrübesini edinmiş olursun. Ve bir sonraki adımında daha dikkatli, daha özverili olursun.. Hayatta, kaybederken de kazanmasını bilmeli.....
Bazen insanın tutunacağı son daldır, umut..
İnsanın en büyük dostu ve sırdaşı, kendisidir.