Umudunu kaybetme. Çünkü umut insanın kendisidir...
Kazanırken kaybetmek... Kazandıkların karşısında, kaybettiklerine üzülüyorsan, bil ki kaybetmişsin demektir.
Ne Mutlu Türküm diyene.
Mustafa Kemal Atatürk
Öyleysi anlar gelir, çok mutlu, çok bahtiyar olursunuz.
Tüm kötülükleri unutup, sadece huzurlu bir gülüşün ebediyete kadar sürmesini istersiniz..
Öylesi bir anda sararmış yaprak dökmüş fidanlar, sanki bir mucize olmuşcasına çiçekler açar. Her yer mis kokulu olur.
Umarım tüm herkesin yarınları da bir umut çiçek gibi olur!!!
Kelimelere sığmayan sözcüklerle kaplanan duygularınızla, güneşin doğuşunu umutla izlerken aklınıza çocukluğunuz gelecek.
Zamanı geriye alamayacağınızı biliyor olsanızda, mutlu olduğunuz çocukluğunuza dönmek isteyeceksiniz.
Üzülmeyiniz, cemreler bir tek toprağa düşmez. Belki mutlu olmak için doğru zaman değildir.
Sabrediniz...