Beytullah gül

Beytullah gül
Umudunu kaybetme. Çünkü umut insanın kendisidir... Kazanırken kaybetmek... Kazandıkların karşısında, kaybettiklerine üzülüyorsan, bil ki kaybetmişsin demektir. Ne Mutlu Türküm diyene. Mustafa Kemal Atatürk
Merhaba
Merhaba sessizlik içerisindeki yalnızlığım. Epeyce zaman sonra yine bir aradayız. Evet, artık yanındayım. Daha geri gitmeyeceğim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mutluluklar dileyip..
Mücadelelerin karşılıksız kalıp, rahatsızlık vermeye başladığında, iki tarafa için hayırlısı kenara çekilmektir.
Her karanlık gecenin bir yıldızı olduğu gibi üzüntüye, dertlere dalmış insanların da güzel bir hayali vardır..
Artık birbirini tanımayan, çok güzel iki yabancı olduk. Mutlu olabilirsin.
Kabullenis
Anladım ki en hayırlısı, "olması gereken buymuş değip" durulmak gerekiyormuş..